وبلاگ دانشجویان برق و الکترونیک

دانلود کتاب و جزوه و مقاله و پروژه و گزارش کار آزمایشگاه ها

وبلاگ دانشجویان برق و الکترونیک

دانلود کتاب و جزوه و مقاله و پروژه و گزارش کار آزمایشگاه ها

دانلود مجموعه برنامه های زبان C

این بار براتون مجموعه برنامه هایی که ممکنه تو درس برنامه نویسی زبان C به شما بدن رو گذاشتم . تمامی برنامه ها تست شده و فایل EXE هر برنامه رو هم در کنار فایل متنی اون برنامه میتونین ببینین .

البته پیشنهاد می کنم حتماً یک بار این برنامه ها رو خودتون بنویسین تا بتونین رو این زبان کمی مسلط بشین .



دریافت پروژه

دانلود کتاب آموزشی نرم افزار متلب 2

کتاب آموزشی نرم افزار متلب . این کتاب ، کتاب کاملی می باشد و تقریباً اکثر نیازها رو برآورده می کنه .

 


دریافت کتاب

دانلود پروژه تبدیل کیبورد به پیانو

با این برنامه که به زبان C نوشته شده میتونین کیبور خودتون رو به یک پیانو تبدیل کنین که با زدن هر کلید یک ملودی پخش بشه . برای اینکه فرکانس صدا رو بیشتر کنین کلید shift رو پایین نگه دارین .  

 

دریافت پروژه

دانلود پروژه بازی دوز 10 * 10

این فایل پروژه برنامه نویسی ریان C خودمه . خیلی براش زحمت کشیدم . بازی دوز 10 * 10 که فایل اجرایی رو هم براتون گراشتم .

اگه می بینین برنامه خیلی طولانیه برای اینه که من می خواستم تا برنامه حتماً اجرایی باشه . وقتی از دو حلقه for تو در تو استفاده می کردم اجرا نمی شد . برای همین یک حلقه رو به صورت دستی نوشتم .

اگه نیاز به توضیح بود بگین تا براتون توضیح بدم . ( از طریق ایمیل جواب شما رو میدم . پس ایمیل خودتون رو در صورت داشتن سوال به همراه سوال در قسمت نظرات بنویسین )




دانلود پروژه دفترچه تلفن

این فایل پروژه برنامه نویسی زبان C یکی از دوستانم به نام آقای سحابی هست . البته این رو خودشون ننوشتن ولی چون من از ایشون گرفتم به اسم ایشون تو وبلاگ گذاشتم .

 

دریافت پروژه

آموزش نرم افزار پروتوس

در ادامه آموزش نرم افزارهای مهندسی برق جزوه آموزشی نرم افزار پروتوس رو براتون گذاشتم . من خودم هنوز با این نرم افزار کار نکردم ولی دوستانی که کار کرده بودن ازش خیلی تعریف میکردن . حتی میگفتم یادگیریش هم آسونه ابزارها رو مستقیماً در دسترس کاربر قرار میده .

 انشالله بعداً براتون آموزش نرم افزار EWB رو قرار میدم . این نرم افزار هم خیلی جالبه و کار کردن با اون لذت بخشه .

^^^!!!. اگر خواستین دانلود کنین یادتون نره یه نظری بدین . . . جای دوری نمیره .!!!^^^

 

دریافت کتاب

شماتیک مدار منبع تغذیه متغیر ۲

این مدار یک منبع تغذیه با رگولاتور L200 که ولتاژ و جریان متغیری داره . ولتاژ خروجی اون بین 3 تا 15 ولته و جریان اون هم بین 10 میلی آمپر و 2 آمپره .

ادامه مطلب ...

مدار منبع تغذیه متغیر

این مدار هم یک منبع تغذیه متغیره که پتانسیومتر R2 خروجی رو تعیین میکنه . یکی از مزیت های این مدار داشتن محافظ جریانه . به محض اینکه جریان عبوری از مقاومت R3 از 1 آمپر بیشتر بشه مدار قطع میشه .

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب تجزیه و تحلیل سیگنال و سیستم

این هم کتاب تجزیه و تحلیل سیگنال و سیستم که فکر کنم همون کتاب اپنهایم باشه . البته دارم تو اینترنت میگردم تا نسخه کاملشو به همراه حل تمریناش براتون پیدا کنم .

فعلاً اینو داشته باشین تا بعد .

اگر دانلود کنین و نظر ندین خیلی بی انصافین


دریافت کتاب